Hoe werkt de educatieshop?

Heeft jouw school een activiteitenbudget voor cultuureducatie? Dan kun je gratis gebruik maken van het aanbod in onze educatieshop. Iedere activiteit is punten waard. Je ziet als school in je eigen inlogomgeving hoeveel punten je nog kunt besteden. Bestellen werkt eenvoudig in de Educatieshop. Hoe werkt het?

Hoe bestel ik iets in de Educatieshop?

Je bestelt als school eenvoudig zelf cultuuractiviteiten in de Educatieshop.

  1. Ga naar het cultuuraanbod in de shop
  2. Selecteer de activiteit van je keuze
  3. Klik op ‘reserveren’
  4. Kies het aantal punten dat je inzet (tip: check hier je punten met je inloggegevens)
  5. Vul de schoolgegevens in
  6. Je ontvangt een bevestiging op je mailadres
  7. Je contactpersoon bij de Zoomerij neemt contact met je op, om alles af te stemmen

Let op: je hoeft dus niet in te loggen om te bestellen in de Educatieshop.

Waar kan ik mijn activiteiten en puntensaldo zien?

Werkt je school samen met de Zoomerij? Dan kun je inloggen in het systeem en zien welke producten en activiteiten jouw organisatie heeft gereserveerd, inclusief de historie. Ook zie je het puntensaldo.

  1. Ga naar de inlogomgeving voor scholen
  2. Vul je e-mailadres van school in en verzend het. Al eerder besteld bij ons? Dan krijg je nu een inloglink in de mail.
  3. Klik op de inloglink.
  4. Klik op de knop met je organisatienaam, je ziet nu het besteloverzicht.

Heb je nog niet eerder besteld bij ons? Plaats eerst een bestelling vanuit je school in onze Educatieshop. Volg daarna de stappen hierboven.
 

Welk e-mailadres gebruik ik om te bestellen?

Je bestelt met het e-mailadres van jezelf / je werk-mailadres of met het e-mailadres van de collega voor wie je een bestelling plaatst. Via het mailadres dat je ingeeft, communiceren wij met je over je bestelling.
 

Welke activiteiten passen bij mijn school?

We hebben een ruim cultuuraanbod, kijk maar eens rond in de Educatieshop. Kom je er niet uit of wil je graag advies op maat? We helpen je graag verder en kijken wat het beste bij jouw school past. Neem contact op met janneke.schaareman@dezoomerij.nl of mariska.vanrijn@dezoomerij.nl
 

Wie kan me helpen met bestellen?

Je kunt hiervoor terecht bij onze specialisten Cultuureducatie. Neem daarvoor contact op met:
janneke.schaareman@dezoomerij.nl of mariska.vanrijn@dezoomerij.nl


 

Het activiteitenbudget van school is op, maar ik wel wil bestellen. Wat nu?

Je bestelt in de Educatieshop eenvoudig zelf cultuuractiviteiten. Je activiteitenbudget is gekoppeld aan je school. Als je iets bestelt, zie je direct of er voldoende punten zijn. Heb je onvoldoende punten over? Dan kun je betalen voor de activiteit.
 


 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Je kunt daarvoor contact opnemen met onze specialisten Cultuureducatie: 


 

Hoe lang kan ik ons activiteitenbudget gebruiken?

Het budget loopt steeds gedurende een heel schooljaar (1 augustus t/m 31 juli). Daarna vervallen de punten en/of wordt het opnieuw bekeken.